26/6 - 10 - Oops...

2010-06-26
11:42:22
"Glömt" att uppdatera ;)

Jag har inte haft tid att uppdatera med andra ord. I torsdags satt jag ensam på jobbet och räknade minutrarna och trodde aldrig att klockan skulle slå 22.00. Men det gjorde den  tillslut.

Min pappa kom och hämtade jag och Jimmy i samma veva så vi åkte hem till dom och sov. Kunde inte sova på natten, jag var så himla hypad. Jag kunde inte smälta att jag faktiskt hade semester och att vi äntligen skulle åka till Vännäs.

Vi kanske sov mellan 03.00 och 07.00? sen for vi vid 08.00 mot Vännäs i bil med mamma och pappa.
Vi var framme vid 10.00 i går fredag, midsomamrafton.

Vädret var helt fantastiskt och jag hade äntligen en anledning att klä mig i sommarkläder.

Vi åt god mat, drack vin och hade det allmänt mysigt. Inga bekymmer. En perfekt midsommar.

Idag vet jag inte vad som bjuds med, men om det blir bättre väder ska det väl inte vara så svårt att hitta på något? )
Blir att först duscha och sen chilla resten av dagen. Så gött man mår.

Har bilder som jag lägger upp sen. =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Åh, skönt med semester. Själv börjar jag jobba på måndag :( Sju helvetes veckor kommer det bli. Vill vill vill inte!!



Va roligt att ni haft en perfekt midsommar.

Det va länge sen de va en sån här bra midsommar!


2010-06-26 / 21:39:28
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: