2/6 - 10 - En fråga!!

2010-06-02
21:33:41
Hur kommer det sig att man kan va så glad ena dagen och så lessen den andra?

I natt drömde jag om en hel del olika grejer som bara handlade om sånt jag inte gillar/befarar/har det jobbigt med just nu...

Så när jag vaknade 10.00 i morse kändes det inte som att jag hade sovit något alls =(
Jobbigt.

Idag har jag varit riktigt lessen =( Har suttit och själv och tur var väl det hade inte orkat vara social idag.
Jag satt och koncetrerade mig på att inte börja gråta - även om jag kände att jag egentligen behövde.
Värsta klumparna i magen har man. Ångest kallas det - och det är inte trevligt.

Jag spänner mig i hela kroppen, och är riktigt stressad och det är nästan så att jag inte klarar nånting.
Sen blir det en ond cirkel.

Jag lyckades dock klämma fram några tårar när ingen såg....

Jag tycker verkligen inte om att jag ska vara på det sättet. Att jag inte bara kan gå vidare.
Att jag måste ta allt så j*vla personligt.

Folk säger "Anna, det är lugnt!"
Det spelar ingen roll. Kroppen tycker inte att det är lugnt än verkar det som, och jag längtar verkligen tills jag får ha semester för då kanske man kan känna att "ja det är så lugnt det kan bli"

Ni som känner mig vet hur jag är =) Men de som inte vet - tycker att jag kan vara ganska besvärlig...
Jag är hyffsat besvärlig - fråga Jimmy ;)
Tur att jag har dig!!

Klockan är redan 21.30 och jag hade velat rita lite mera - men det tar ju såå lång tid! Jag vill sova också.
Kanske gråta lite mera - i dina armar!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Jobbigt med ångest.. Jag hoppas att du kan koppla av lite bättre när du får semester och bara njuta av ledigheten :) Kommer ni till Vännäs under Vännäsdagarna?


2010-06-02 / 22:28:40
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: