23/6 - 10 - 1(!) arbetsdag kvar!!

2010-06-23
22:21:30
Jag och Jimpo var duktiga i morse - vi steg upp klockan 07.00 för att tvätta!!!

JAG tycker att det är imponerande i af ;) HATAR att stiga upp tidigt och gör det sällan frivilligt.
Men tvätten kan man inte bara skita i speciellt när vi ska bort och allt.
Och vi KAN verkligen fara bort då Jimpos sjuka har gett mned sig =D Han har nu bara 36.3 som temperatur.
Han hade så högt som 40 grader i söndags - och när ens normala ligger vid 36 så var han med andra ord GANSKA SJUK.

Jag däremot är frisk som en nötkärna, och inte blev jag ledsnare när jag kom hem till en nystädad lägenhet som luktar gott =) Jimmy har varit hemma och storstädat. Han är verkligen en ängel.

Tvätten är då helt kirrad, det är rent, torkat, ihopvikt(och en del nedpackat) Jag längtar såå mycket till i morgon.
Då jag kommer att få den där underbara känslan att "äntligen kommer den dagen jag väntat på så länge

Vi båda för lön i natt, och så här mycket pengar har vi inte haft på länge.
Kommer att bli en rolig semester med andra ord ;)

Näämen vi ska spara till körkort och annat..........
Dock är en Malmö-resa redan bokad och betald för mig, så 2000 gick det där men det är värt det =)
Vi åker i slutet på juli och det ska bli så kul att umgås med brudarna igen =D

Vi ska betala räkningarna vid 00.00 slaget i natt så vi får det bortgjort, så man kan se hur mycket som blir över =) Jag är så glad och förväntasfull, och jag längtar så mycket till på fredag.

Kommer att bli en underbar midsommarafton!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: