22/6 - 10 - 2 arbetsdagar kvar

2010-06-22
22:28:11
Jag vet - jag tjatar om den där j*vla semstern men det är ju faktiskt nästa mål med livet ;)

På tal om mål med livet - så var jag och lunchade med en gravid Linnea. Shit va magen har vuxit! =D
Det var visserligen ett tag sen vi sågs men det är kul att se när det händer saker och ting.
Jag har faktiskt förvånansvärt få vänner omkring mig som vämntar barn med tanke på att vi alla har ju åldern inne menar många. Många frågar mig(och Jimpo) när våran bebbe ska komma.

Och som sagt var så är ju nästa mål semester och sen vet man ju inte =P
Har inte så mycket planer just nu, utan försöker vara så spontan som möjligt. Så vi får se med andra ord ;)

Tyckte annars att jag var duktig som lyckades pallra mig upp klockan 10.00 i morse(det är tidigt för MIG)
och sen cykla till stan =) Visserligen neförsbacke hela vägen men shit samma ;)

Jag och Linnea lunchade på Hotel Victoria, och naturligtvis var det inte billigt, men det var mysigt och trevligt så då gör det inte så mycket att plånkan får lida lite granna när jag får må gott.

Frågan är ju om man kan må gott me bra samvete då man har karln hemma sjuk?
Dock är graderna nere på 37 nu så det ser bra ut =)

Jobbigt att jobba bara då man är så peppad på semester...då gåre extra segt vill jag lova.
Nää ska försöka lägga mig tidigt i kväll då vi har tvätt-tid så tidigt som klockan 07.00 i morgon men tvätt är behövligt innan vi åker till Vännäs så man får känna sig lite finklädd ^__^

Lycka är att vara jag....varje dag





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh, vad glad jag blir att det kanske blir en bebis snart.. Jisses vilken stolt faster jag kommer bli! Blir kul att ses i helgen :)


2010-06-23 / 07:46:10
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: