21/6 - 10 - 3 arbetsdagar kvar

2010-06-21
22:37:42
Lugn dag på jobbet - mest för att jag varit lat...

Mysigt att vakna bredvid Jimmy i dag -
dock fick jag inte vara uppi han så mycket då vi inte vill att jag ska bli sjuk igen.

Men han såg betydligt fräshare ut, och han hade bara ca 38 graders feber idag så det går ju rätt väg i alla fall.
Jag kände mig dock sjuk på annat sätt då Tant röd kom på ett ovälkommet och oväntat besök =/

Haft ont i magen hela dagen - plus min rygg och nacke vill inte heller ge med sig.
Jag försökte städa i morse innan jag gick på jobbet - dock så blev det bara mer disk efter att jag gjort lunch - suck.
Det diskberget ska jag antingen ta tag i, ikväll - eller i morgon - på kvällen.

För i morgon ska jag fara och käka lunch med Linnea innan jobbet börjar. Det blir trevligt =)
Jimmy ska vara hemma i morgon också även om han är feberfri. Så sjukan verkligen hinner gå ur sig.

Jag vet, jag låter som en mamma när jag talar om Jimmy, men det är bara för att han är så sällan sjuk.
och jag får så sällan ta hand om honom. Han tar ju alltid hand om mig när jag klagar, har ont, är sjuk...
så nu är det min tur =)

Dock vet jag inte om jag gör så bra jobb...jag är för lat tror jag?



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: