20/6 - 10 - 4 dagar kvar...

2010-06-20
20:45:55
Tror nästan att alla sett bröllop i dag - alla utom jag

Jag har ju jobbat 12 trevliga timmar ;) Jag är såå less och sista timmen var värst för då hade jag inget att göra - systemen kände nämligen för att lägga av =/

Jimpo ringde mig vid 13.00 och sa att han var sjuk  - han hade fått feber stackarn =( 39 grader dessutom.
Det var länge sen han var så sjuk.

Så han blir hemma hela veckan har jag bestämt för han ska vara frisk när vi åker till Vännäs!
Just det - vi ska till Vännäs på midsommar och jag längtar verkligen jättemycket =)
Perfekt start på semestern!

Man hade ju visserligen lite alternativ till midsommaren, men Vännäs är överlägset det bästa känner jag.
Tror att det är många som glömmer att jag faktiskt bott där i två år, och ser det fortfarande som ett andra hem.

Har dock inte kunnat åka dit p.g.a hur jag jobbar =/ Så vi måste passa på nu, när både jag oich Jimpo är lediga =)
Nää så måtte han vara frisk helst redan på tisdag så vi kan åka dit utan att smitta andra.
Och förhoppningsvis är väl jag iummun då jag redan haft(tror jag) samma sjuka...

Men för säkerhets skull ska jag inte vara i närheten av Jimpo...så mycket i af ;)


Det är annars groteskt varmt i lägenheten, och Jimmy skulle man kunna steka ägg på. Han har 40 grader nu...

Mitt jack i knäet har då börjat läka ihop riktigt fint nu =) Det ser lite märkligt ut om man kollar nära, men annars så är det en vanligt sårskorpa(har ett på varje ben)

Jag längtar så mycket till semester, så mycket planer =D
Evelyn kommer upp så hon är här hela juli, plus att både en Stockholms-resa och Malmö-resa är inplanerad =)

Måtte dessa 4 dagar gå fort!! >__<

Lilla suklingen =(





Mitt ben innan det hade hunnit läka..jag vet riktigt läckra vita ben ;)



Sårskorpor har vi allihopa!!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: