17/6 - 10 - Jag är frälst!!

2010-06-17
22:40:52
Jag är på såå sjukt bra humör idag - det är inte santt!!

Jimpo jobbade idag- och jag steg upp vid 10.00-tiden och började städa. När jag var klar hade jag inget att göra - därför tänkte jag att jag skulle fara in till stan. Och jag skulle cykla(!)

Cykeln mina vänner är det bästa som hänt mig...jag har inte cyklat på två år då skiten varit trasig och jag har varit alldeles för lat för att fixa den tidigare...Men nu cyklar Anna wikström för första gången i en stad dessutom!!!

Det mest tät-trafikerade stället jag cyklat på tidigare är Vännäs och ja - det är ju inte så mycket trafik.
Såå lite läskigt var det när man är ovan vid alla bilar - och alla dessa backar. Jag var lite feg när jag cyklade men det är ju bra. Man vill ju inte ramla och spräcka skallen(för hjälm har jag inte, det är ju inte speciellt häftigt(??!)

Men det var så smidigt, enkelt och smärtfritt - billgit dessutom!! Cykeln kommer att vara min bästa vän ever under semstern. Bara fara - vilken känsla!!

När jag väl var inne i stan, så insåg jag att jag inte hade något att göra...alla jag kände jobbade ju i princip.
Så jag gick på stan själv, och när jag tröttnat på det - ja då cyklade jag runt i stan, försökte sola lite granna...

Vid 16.00-tiden slutade Björn och vi gick på Waynes och fikade. Jimpo kom vid 17.00, och vi planerade bio.
Vi såg Prince of Persia! Haha - hade inga förväntningar, men jag tycker ändå att det är roligt att gå på bio =)

Tommy och Thess gjorde oss sällskap ochså och vi var ensamma på bion.

Jag och Björn förstörde filmen för alla som vanligt - tur att Jimpo var den som satt mellan oss annars hade det verit synd om alla.

Efter filmen for vi hem till Björn för att jag skulle leta efter min försvunna x-men t-shirt som försvann typ förra sommarn =/

Efter lite sökande ringde jag Kent som påstått att den legat där, och fråga var den är. Den ligger numera hemma hos Stefan och Josse...

Suck...


Jag och Jimpo cyklade sen hem. Vilken underbar cykeltur hem. Underbart väder =) Så himla mysigt!
Lätt hittills sommarens bästa dag =D

^_____^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Meeen, du skulle ju ha ringt mig! jag har ju varit ledig snart två veckor!


2010-06-17 / 23:14:18
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Ewe 

Så trevligt!

Ja, cykla är underbart!

Jag minns fortfarande när jag fick min cykel då jag bodde på sjungande. Vilken befrielse!!!


2010-06-19 / 12:44:43
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: