15/6 - 10 - Taconight!!

2010-06-15
21:19:15
Det var lika pissigt idag på jobbet som igår....satt bara och väntade på att få sluta...

Mitt onda i nacken och ryggen vill inte gå över, och fint väder var det inte heller.
Plus att jag kände mig unbgefär lika vacker och fräsh som något som kladdat fast vid vägen...

Men när jag väl fick sluta så kom ett lugn över mig...jag åkte in till stan med en jobbarkompis - och där träffade jag Emelie, Elisabet, Ronald och Ingela(!) Vi fikade på Waynes coffee och det var så mysigt =)

Dock blev det en väldigt kort visit då Ingela skulle fara inom kort =/ Vi sa adjö, och jag, Ronald och Elisabet gick och köpte taco-grejer till middagen och Emelie for och hämtade bilen.

Vi var hemma hos oss vid 17.00 och de fick se lägenheten och träffa katterna =)

Vi gjorde i ordning maten, käkade och hade det så trevligt =D Suttit ute på balkongen och äntligen blev det lite fint väder!! Katterna har gjort Ronalds nervös, då det sett ut att de velat hoppa från balkongen(!)

De åkte för en stund sen, och nu ska vi ta det lugnt och se film.

I morrn blir det diskar-dagen för mig, då Jimpo kanske jobbar. Men jag är ju LEDIG =)











               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: