14/5 - 20 - Grattis!

2010-06-14
20:19:14
Sämsta dagen ever...

Tror inte att det  finns en kroppsdel på mig just nu som INTE gör ont - det värsta är dock ryggen och nacken =(
Pissigt väder är det också, kallt och j*vligt! Hallåå sommar?

Jag är på uselt humör, och vill bara lägga mig ner i soffan och bara vara.
Anstränger mig för att inte låta irriterad eller sne varken på jobbet eller hemma men det är lite svårt...
Det j*vlas för Jimmy också - det här med cyklar är ju bara skrot!!

Jag träffade en Miss Mirre idag också, och naturligtvis hade jag missat, glömt eller ja - hennes födelsedag(!)

I suck big time...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

nooooo.. inte gör det nånting! :) hoppas vi hittar nån bra dag med fint väder att ses på i sommar


2010-06-15 / 20:28:16
Blogg:


Ewe 

Haha jag är lika sämst som dig!

Jag var på affären med henne förra veckan och hon ba.. ja fyller ju år på måndag till veckan :P

CRAP! :P Men vi får styra ihop så vi kan fira henne :)


2010-06-15 / 20:44:40
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: