13/6 - 10 - Lurt

2010-06-13
21:05:32
Lurt väder idag - ena stunden sol och varmt - sen är det blåsigt och kallt O__o

Åh jag hade såå roligt igår =D Verkligen en underbar kväll! Och jag är så glad att jag hittade Jimpo tillslut!!!

Idag har jag varit trött, seg och något irriterad. Eller ja, först när jag och Jimpo gick till solbacken, och var där i ca 2 timmar var jag på riktigt bra humör =)

Men när vi kom hem ville jag egentligen bara sova och inte städa och laga mat som också skulle göras =(
Men det gick ju och det blev linsgryta och bulgursallad - så himla gött!
Nu är det filmkväll som gäller =)

Tack för underbart sällskap i går det var så mysigt!!














               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: