11/6 -10 - På bättringsvägen

2010-06-11
22:42:43
Steg upp klockan 07.00 i morse för att kolla febern! Och där var den! Jag hade feber!

Så jag ringde till jobbet och sjukanmälde mig. Var fortfarande väldigt hängig och la mig direkt efter det.
Jag hade gått och lagt mig vid 23.00 i natt och i morse vaknade jag 13.30(!)

Oj - någon behövde sova antar jag? Fortfarande inte pigg just då - inte sugen på mat - ingenting.
Har mest bara "legat" vid datorn och tyckt synd om mig själv.
Läste sita kapitlet av Full metal alchemist och det är inget jag ångrar. Dock kommer jag att sakna manga-serien...

Längtade tills Jimpo skulle komma hem och städa - för det orkade inte jag...
Dock kollade jag febern vid 15.00 igen och då var jag feberfri(!)
Det var som tusan...jag hade sovit ihjäl febern verkade det som.

Dock ångrade jag inte att jag sjukanmälde mig. Ville inte riskera att vara sjuk i helgen =(
Jag forlorar en massa pengar menmen...cest la vie.

Jag var dock fortfarande hängig när Jimpo kokm hem och snäll som han var så städade han, och lät mig vila ;)
Så att säga att jag var feberfri just då var ingen bra idé tänkte jag ;)

Han har gjort det såå fint! Verkligen grovrengjort, med skurning, dammtorkning, dammsugning och allt vad städning innebär!

Det luktar så gott hemma hos oss nu, och det känns verkligen fräscht =) Tack Älskling!

Har inte ätit nå vettigt i dag heller...men vem orkar äta och laga mat egentligen?

Nu på kvällen har jag dock blivit mycket piggare och gladare =D Jimmy har skämt bort mig ordentligt gtenom att färga håret på mig!

Det är lilasvart - dock ser det mest bara svart ut....lila blir det i af när man står i solen ;)
Men jag är ganska nöjd.
Jag ska gå och sova tidigt i kväll och verkligen hålla tummarna på att jag är feberfri i morgon också =D

Sjukling - Den fula ankungen...



Blir en vacker och pigg svan ^__^



Syntes inte mycket =/




Så här rent är det hemma hos oss nu ^^













               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: