10/6 - 10 - HMM=/

2010-06-10
22:37:15
Jag började dagen med att äntligen ta tag i det där j*vla diskberget som legat och väntat på mig de senaste två dagarna...

Sen blev det att vika ihop kläder och stoppa i garderoben...sen orkade jag ingenting mera...
Jag tyckte de va konstigt att jag skulle ha så världelös kondis, men mat vart jag ju tvungen att göra också.
Parika och ägg(!) Extremt seriöst och intelligent lunch/middag...

Sen gick jag mot jobbet i lugn takt, och när jag väl kom fram inser jag att jag nästan är helt svimfärdig.

Det var jobbigt t.o.m att hålla uppe ögonlocken...Jag var inte alls trevlig mot folket runtomkring, och jag ville helst bara lägga mig ner och sova på plats. Sen började jag mitt pass, och jag svarade i telefonen "Välkommen till..." och då inser jag att jag inte ens har ett headset på mig(!)...då är det inte många hästar hemma vill jag lova!

Jobbarkompisarna tyckte naturligtvis att det var skitkul, men jag kunde inte skratta. Jag ville bara gråta och fara hem...

Så har jag känt mig hela dagen i af. Ont i huvet, kroppen, helt slut, och det känns tugnt att andas.
Det blir att bli hemma i morrn med andra ord. Spelar ingen roll om jag är feberfri i morgon, jag ska minsann känna mig kry innan lördag för jag är så peppad.
Om jag åkte på något h-vete nu skulle jag i princip ta lkivet av mig =(

Nää nu ska jag bada, och sen gå å sova. Och jag ska soova lääänge...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: