Världens bästa Papi!!!

2010-07-28
18:34:29
Åh pappa ringde mig när jag var på väg till stan - han skjutsar jag och Emelie till flyget i morrn!!

Så skönt - slippa vara orolig för den stora skrämmande bussen ;)
Hehe nämen det hade nog gått bra att åka buss, lite smidigare med bil bara =P

Jag har ju varit i stan i dag med Evelyn och det var trevligt som vanligt.
Dock åker hon tillbaks till Sthlm i morrn så nu lär det väl dröja ett tag innan vi ses igen =/
Känns ju mindre kul kanske...
Men en sak som faktiskt VAR kul var när jag gick utanför Ica och jag fick ögonkontakt med en kille som utbrister: "Är du 18?!!!!!"

Jag skakade på huvudet och gick därifrån....samtidigt tänkte jag "....inte 18...... men 23...moahahaha"
Lillkillen var nog ute efter cigg stackarn ^^

Annars har jag fyndat lite som alltid, mest till mig själv hehe^^'

Finaste tröjan på Gina! Sweet and juicy! That's me ;P
Nämen jag gillade den söta Melonen :3




Sen köpte vi Förintelsen, ett gemensamt beslut.
Har ALLTID velat se den.
Tydligen en riktigt bra miniserie har jag hört, med en yngre Meryl Streep.




Nu ska jag färga håret till något hemligt hemligt - något som lika gärna kan bli förstört men det är värt det ;)

Önska mig Lycka till!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


foto Bymalla 

jo det är bara bra,händer ikväll? kram


2010-07-28 / 18:46:07
Blogg: http://bymalla.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: