No one understands my pain

2010-07-30
18:21:09
Malmö har alldeles för mycket att erbjuda...

Förutom att vädret var lite pissigt och jag var kissnödig den mesta del av tiden(trots att jag kissat både hemma och i stan) så har vi haft en riktigt trevlig dag! Jag hade dock lovat mig själv att inte sprätta på pengarna det första jag gjorde.
Dock hamnade vi på Gamestop och där vart jag ju TVUNGEN att köpa Abba singstar till ps3...sen hamnade vi på underklädes-butik och jag köpte en fin bh och trosa till mig själv....sen gick vi på en massa andra trevliga butiker med kläder som tilltalade mig...men som sagt var inte så fick jag ju inte - så det var bara att titta och dregla lite. 

Sen hamnade vi den efterlängtade anime/manga-affären och där var det faktiskt väldigt psykiskt jobbigt.
För där visste jag ju att jag skulle köpa EN grej...men det fanns så sjukt mycket manga/anime/figurer/t-shirts och filmer som tilltalade mig.
Jag sprang runt och plockade och var alldeles lyrisk...det jobbiga var dock att det var Emelie och Elisabet som var med mig, och de var naturligtvis helt ointresserade xD
Och det är det som är såå jobbigt. Min glädje som jag så gärna ville dela - blev mest bara jobbig för de andra.

Därför kunde jag få några ledsamma tankar om att jag verkligen inte har några nära vänner som har samma intresse/betsatthet som jag.  Det skulle jag behöva!

Men vi var där inne i typ 40 minuter, och jag ville naturligtvis inte att de skulle lida längre, men jag kunde inte bestämma mig för vad jag ville köpa =( Så jag blev superstressad, och vart tvungen att gå ur butiken - TOMHÄNT!
Men de har lovat att vi ska gå förbi en sväng i morgon, då hinner jag nog smälta det som fanns i butiken...'

Vi har nu handlat lite sallad, ost och vin så vi ska ha en trevlig tjejkväll med detta =)
Och nu ska jag sippra vinet, kanske titta lite nere i glaset och snurra runt lite...i stället för att halsa flaskan som jag brukar göra xD Tänkte uppträda lite vuxet i kväll =P

Så det blir nog kul!!!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: