Man kan verka tuff...

2010-07-09
12:21:56
Jag har aldrig påstått att jag och min morfar haft någon bra relation...Hellre tvärtom.
Jag har dessutom alltid vetat att mamma känt det mer som ett tvång att hälsa på min morfar 
än något som hon vill göra.

Det är lätt att säga att man inte bryr sig...
Men när man sitter i sängen och får ett besked om att han troligtvis inte kommer att klara sig.
Är man inte så tuff längre...

Man tänker på när man var liten
Var hos morfar och letade hemliga smultronställen.
Rensade potatislandet
Stapplade ved
Hämtade glass i morfars frysbox
Åkte båt i sjön nedanför hans hus

Morfar lärde mig en låt på bonska(som jag tyvärr inte kommer ihåg just nu...)
Jag har många minnen från det visa huset i Åbyn

Tårarna rinner och man kan inte förklara varför...







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Jag hoppas du kan ha en bra helg i Vännäs trots att det är som det är... Sköt om dig och kram!!


2010-07-09 / 21:31:53
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: