How about the due, dude?

2010-07-28
21:32:45
Nu är jag faktiskt både peppad och nervös inför Malmö-resan...

Jag har inte tänkt så mycket på Malmö-resan under min semester(mest för att jag vet att jobbet börjar strax därefter)
Men nu börjar jag ju faktiskt känna peppen =)
Jag är liite nervös med att flyga dock, har gjort det en gång tidigare. Det var lite jobbigt, man fick ju typ lock för öronen >__<

Vi ska i morgon på Arlanda och sitta där typ halva dan men det ser jag faktiskt framemot! Jag har aldrig varit på Arlanda så det blir spännande =D Emelie som flygit några gånger ringde och förvarnade mig angående schampoflasker, hårspray och annat som rymmer mycket "flytande". Tydligen får man inte ha en för stor flaska, om det inte är köpt innanför säkerhetsspärren vill säga. Låter knäppt tycker jag men det är väl bara att lyda.

Och mitt precious make-up som mascaran t.e.x måste tydligen ner i nån konstig platspåse O___O Oh well...
Men förutom det ser jag ändå dagen på Arlanda som trevligt eftersom att jag ska vara där med Emelie =)
Man får passa på att umgås! Sen självaste Malmö blir nog mysigt med en ny stad och nya upplevelser =D
Har knappt varit i någon stor stad förr så det blir spännande!

Annars i kväll så har jag roat mig med att färga håret =D Jag var helt galen och blekte först håret, och trodde det skulle sluta som en Tigerkaka(vilket det gjorde men..) Sen skulle jag lägga på min nya ljusröda hårfärg och frågan var ju om det skulle sluta med katastrof? (jag vet att man inte ska hålla på att bleka och färga som om jorden höll på att gå under, men jag ville ha ngt nytt >__<)

Sen var jag klantarsle nummer 1 och råkade få en massa röd färg i ÖGAT(!) Då ska man ju ringa läkare och hålla på men Jimmy kom inspringandes i badrummet efter att han hört ett skrik och en duns, och sköljde ur och torkade mitt onda öga tills det slutade svida.
Min älskade, räddande ängel. Dock blev badmattan förstörd eftersom att jag ramlade ihop och skvittrade färg fulla badrummet för att det gjorde så ont i ögat....menmen...


Men resultat är jag jättenöjd över!!!

Före:



Efter:






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: