Det är här Gud bor

2010-07-29
22:52:28
Haha - har flugit idag - det var en riktig upplevelse!!

När vi satt i planet, och jag visste att vi snart var på väg att starta motorerna var jag riktigt nervös faktiskt.
Men jag fick fönsterplatsen, och jag fick kika ut medans planet lyfte: Vilken grej!
Jag var helt lyrisk! Visserligen har jag flygit förr men jag kom inte ihåg att det var såå häftigt!!!

Och jag var jobbig hela flygresan - vad Emelie fick stå ut med!!
Jag satt och pekade på fönsterrutan och pekade på molnen som såg ut som ett stort flufftigt landsskap.
Sa kommentarer som :

"Jaha, det är här Gud bor alltså? Eller är det Rainbow Brite?"
"HÄR var det i af fint väder"(
sagt EFTER att vi kommit OVANFÖR molnen.)
"Åh husen och bilarna ser ut som leksaker! Monopol all the way!"


Fast molnen var dock ivägen för det mesta...Tänk om man fått se landskapen hela tiden!!!!

Vi mellanlandade på Arlanda och stannade där i 6 timmar.
ÄNTLIGEN är jag ingen loser som aldrig varit på Arlanda tidigare...Men det var inte såå cooolt som jag trodde.
Vi besökte Sky City, kollade på affärer, käkade typ heela tiden och spelade UNO ;)

Sen flyg igen, lika lyrisk och exalterad som tidigare. Nästan mera för jag var så övertrött att jag blev speedad.
Kom fram vid 19.00 och vi hoppade på bussen till Elisabet som bor nästan mitt i smeten =)
Vi har nu på kvällen suttit vid en bar och druckit läsk, och snart är det dags att knoppa in.
Ska upp tidigt i morgon och göra MALMÖ, Yeah!!

Gonatt!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: