9/7 - 10 - Oh boy!

2010-07-09
10:38:21
Igår vare den stora städardagen - nu städade jag faktiskt på riktigt!

Anledningen var att Madde och Malin kom =) Malin är allergisk mot katter, så det hade ju inte varit så bra om sånt legat framme ;) Vi hade mysigt i af, Malin var hos oss till typ 01.00 för hon skulle hämta Jesper från Stadsfesten.

Idag kommer det att bli liiite stressigt känner jag. Jag trodde jag skulle få det lugnt men icke xD

Plan 1. Diska disken från  igår
Plan 2. Packa Jimmys grejer för han glömde göra det O__o
Plan 3. Ge katterna mat
Plan 4. Bädda sängen
Plan 5. Byta kattsand
Plan 6. Duscha, göra sig i ordning
Plan 7. Ta en buss med min packning, Jimmys packning och mat
Plan 8. Gå på systemet inne i stan
Plan 9. Hämta ut våra tågbiljetter från ATG-automat
Plan 10. Möta upp Jimmy efter hans slutat
Plan 11. Ta bussen till Bastuträsk
Plan 12. Medans vi väntar på tåget, äta vår middag
Plan 13. Åka tåg från Bastu till Vännäs
Plan 14. Vara framme i Vännäs, springa med packningen hem till Jimmys mamma
Plan 15. Förhoppningsvis festa natten lång!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: