7/7 - 10 - heela dan på stan

2010-07-07
23:33:06
Mamma ringde och väckte oss vid 11.00 och tur var väl det annars hade vi nog sovit bort hela dan...

Vi gjorde oss i ordning och cyklade till stan och vi var framme vid 12.00. Då vlev det en massa bök fram och tillbaka med inlämning av schemarapport, foto taget på expert, sen till Swedbank för att fixa ny bank-dosa och ett nytt leg, gick inte, vart tvungen att fara till polisen och fixa...

En timme senare var allt fixat, och då kunde jag och min Jimmy äntligen ta det lugnt och ta del av den trevliga festival-stämningen. Gatulunch, lite köp av väska ;) och sånt kul. Sen kom brorsan och Björn, en runda till blev det då, träffade Sofia och Frida. Gick och fikade, sen blev det karuseller. Jag åkte inte såklart då jag är rädd för sånt men Jimmy och brorsan åkte ju =)

Helt plötsligt va klockan så mycket som 17.00 O__O
Vi började göra oss klara för att fara hem. Var väl hemma 17.45? Hemma en liten stund, sen skulle jag fara för att träffa Emelie i stan igen xD Jag var hemma tvärt för att göra mig i ordning och även boka bio-biljetter för att se Beck =)

Jag och Emelie  träffades ca 19.15, gick runt lite på området, sen satte vi oss på Ajnas en stund =)
Vid 20.30 gick vi och handla gött och dricka, sen blev det bio ^^

Nu är jag äntligen hemma, men jag är nöjd! Så här ska semestern vara. Fara och flänga med kompisar, spendera mycket pengar och det ska varmt så att man klagar haha XD

I morrn tvätt då, peppad??



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: