6/7 - 10 - Marknad!!!

2010-07-06
23:23:12
Igår och idag vare riktigt mysigt =)

Jag följde med Evelyn hem till byn igår, och vi grillade tillsammans med Björn, Carro, Ingela, Kajsa och Renée, hemma hos Björn. Jag och Björn gjorde pinnbröd, det var riktigt bra, då alla andra käkade körv ;)

Vid 01.00 var Evelyn gullig och skjutsade hem mig till mamma och pappa =)

I morse steg jag upp vid 10.00, och då fick jag en ny mobil av pappa =D Hur bra mobil som helst!
Det är en Nokia, som min gamla, fast en nyare modell. Den är lite större också, lite mer behändig!
Jag ÄLSKAR den!!

Sen for vi och plockade upp Evelyn/Björn och for på marknan. Jag var i extas som vanligt. Hittade MASSOR me grejer jag ville ha, och titta på. Evelyn och Björn suckade dock och blev ganska fort less =P
Kanske inte så kul för dom att stå och pinas medans jag letar väskor, manga-böcker och annat tjoller.

På tal om tjoller så köpte jag ett jättefint armband med pandor på, och sockar ^__^
Jag är väldigt nöjd!

På eftermiddan skjutsade mamma och pappa hem mig till stan så jag äntligen fick vara med min sötnos =)
Vi har haft en underbar kväll  tillsammans.

I morgon blir det ändrade planer för oss, då vi insett att samma marknad är ju i Vännäs.
Så vi ska gå på stan - kanske åka karusell och titta på gejer. Jag ska vara med Jimpo på dagen för han är ledig =)

Sen ska vi brudar försöka styra ihop något om det går på kvällen, så vi kan umgås lite. Möjligt bio? =)

Grejer jag köpte =)



Sööt!




Sooockar =D


Mysig kväll i kväll för jag och Jimpo ^^




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: