5/7 - 10 - Jag har bokat tvätt-tid...

2010-07-05
18:31:25
Det är inte bara tvätten som är bokad - det är faktiskt hela veckan.

Idag:
Har "städat"/läst manwa
Var och badade på Vitbergs med Tommy och Johannes
For hem och stress-lagade mat åt Jimpo(grekisk pytt i panna)
Ska snart hem till "byn" och va med Evelyn och Björn.

I morgon (6/7 - 10):

Ska vara i byn hela dagen, fömodligen marknad med någon

På onsdag(7/7 - 10):
Jimmy ska komma till byn och jag och han ska gå på marknaden =)

På Torsdag(8/7 - 10):
Ska tvätta och städa(på riktigt) hade jag tänkt.
På kvällen kommer kanske Marisol, Madde och Malin  =)

På fredag(9/7 - 10):


Då blir det att packa ,
för på kvällen åker vi till Vännäs och stannar där till på söndag =D

Har mycket att se framemot med andra ord så bli ej förvånade om jag inte uppdaterar så mycket ;)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Anna! Jag vill träffa dig!


2010-07-06 / 00:58:54
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: