31/7 - 10 - Fint väder!!!

2010-07-31
09:53:03
Yay idag är det SOL!

åh igår var det mysigt - och jag blev inte alls vinglig i går, och jag är inte bakis idag =)
Vi hann mycket igår med andra ord.
Gå på stan - hela dan, köpa ost och vin, mysa hemma, fram till 21.30 sen gick vi på utestället, Debaser.

Emelie och Elisabet drack Raspberrry mojhitos och jag drack en Strawbarry daqori.
Den jag drack var betydligt sötare medan hallon-drinken smakade mera sprit.
Elisabet råkade dock spilla ut sin=(...så hon fick smaka lite mer av oss och köpte en öl sen.

Sen dansade vi, och vid 00.00 började jag predika om min skönhetssömn som jag skulle vara tvungen att ha och efterssom att vi skulle stiga upp klockan 09.00, så jag övertalade alla om att vi skulle bege oss hemåt.

Men vi gick inte till sängs direkt, vi satt i köket och pratade om en massa grejer mellan himmel och jord.
Bland annat om varför jag har svårt att säga nej till saker...

Vi gick och la oss klockan 02.00 igår, och idag steg vi upp 09.30 för att jag har beslutat mig för att inte gå på anime/manga butiken idag. Jag vet faktiskt att det jag mest tyckte va kul var att få där.
Jag behöver ju inte direkt köpa något för köpandets skull...Om jag vill köpa något går det ju att beställa ^^

Och jag kan inte fara dit bara för att titta IGEN, för idag är det stressigt.
Vi ska nämligen fara till Köpenhamn idag - och det blir ju perfekt för det är finare väder idag =D

Nu mot frukosten!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh orättvist.. Vi har bara regn och rusk här i Umeå idag :(


2010-07-31 / 10:22:37
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: