29/7 - 10 - MALMÖ HERE WE COME!!!

2010-07-29
09:08:40
Kunde inte somna i natt - vet ej om det berodde på att jag var nervös/exalterad eller för att det var varmt i sovrummet och att jag inte kunde hitta det där j*vla hårspännet!!!

Nu sitter jag i af i väntas stund(utan hårspänne) på att pappa ska hämta mig =)
Flyget går 10.35 så jag antar att vi ska vara framme klockan 10.00. Jag är lite förvånad över att pappa inte ringt.
måste själv ringa så han inte glömt bort oss O__o

Jag hoppas att det inte blir nå tjoller på flygplatserna. Jag har som bara flugit en gång när jag var 12, och då tog ju mamma och pappa hand om allt, kommer inte ihåg så mycket bara att jag var ruskigt nervös för att flyga...

Sen vet jag inte om jag kunde att uppdatera så mycket mer i helgen eftersom att jag kommer att ha så galet kul hela tiden ;) Men jobb ser jag ju framemot på måndag... O__O
"Would you like some cheese to that whine??"
Whine = gnäll....Jag vet jag ska verkligen inte gnälla.
Jobb är BRA!(även om att det är tråkigt och tar för stor plats i mitt liv)

Har faktiskt skrivit en Bra-lista gällande jobbet så jag blir mer positivt inställd på det:

1. Man får in rutiner bättre när man jobbar
2. Man slösar inte lika mycket pengar
3. Man äter inget onyttigt
4. (Det bästa) Man får LÖN!
5. Man super inte lika mycket
6. Jobbarkompisarna så klart men en del av mina favvisar har ju redan slutat =(
Känns så himla tråkigt nu när man kommer tillbaka och djupt där inne vet man kanske själv att man inte kommer att träffas igen...inte på samma villkor i af...

Nej men nu ska jag ringa pappa för att kolla så att han lever ;)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: