28/7 - 10 - spektakel

2010-07-28
10:03:25
Att vakna 09.30 är rena döden för mig speciellt när jag varit vaken till 03.00 och spelat tv-spel..

Menmen, får ju skylla mig själv. Idag ska jag inte ruttna framför något tv-spel hade jag tänkt(eller ja Evelyn hade inte tänkt det i af) Så vi ska hitta på något. Blir antingen att gå och fika nånstans eller bada...
Just nu på morgonkvisten är jag väl kanske inte direkt jättepeppad, men jag antar att jag måste ta tag i det här med sista dagarna på min semester...

Dock ska jag ju till Malmö i morgon och det hade jag inte riktigt fattat förrän i går när Emelie ringde och frågade hur vi skulle ta oss till flygplatsen...
Vi måste nog ta bussen, och jag gillar det inte såå mycket. Bussar gör mig nervös.
Man vet ej om man blir försenad, om det kostar massor, om man står på rätt hållplats, om man tar rätt buss...
Måste ta buss in till stan idag dessutom för att Jimmy tog min cykel i morse. Han orkar inte fixa sin egen.
Och även om jag skulle fixa hans vägrar jag ta den för den är riktigt oskön att cykla med, och kan inte riktigt hantera den....

Nää nu måste jag ta tag i det här med lägenheten och fixa något gott åt mig att äta!
Hårdbrö yeah!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Kajsa 

Svar: haha, jag vet inte hur jag orkar!

Inte långt ifrån att jag går och lägger mig i sängen och dör faktiskt.


2010-07-28 / 10:11:40
Blogg: http://sheeskake.blogg.se/


foto Bymalla 

fin blogg, hur är det med dej då?


2010-07-28 / 10:43:21
Blogg: http://bymalla.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: