27/7 - 10 - Gulp

2010-07-27
21:17:51
Det bästa med att trycka i sig en massa bakelser och godsaker en kväll som denna är att man INTE är sugen på en pizza efteråt...

Idag har vi firat Mirre så där en månad försent ;) Vi har ätit en middag bestående av glasyr-klädda muffinsar, någon slags god hallon-digestivetårta, goda kanel nånting, små muffinsar med strössel och mackor med ost som smakar mögel med gurka och tomat ;) Haha!

Jag känner mig väldigt trött, mätt och uppsvullen. Jag svettas också som en gris för det har INTE varit svalt idag kan man säga.
Visserligen ingen sol, men fortfarande äckligt kvavt....huuuva...

Det var så roligt också eftersom våra bihang var med =)
Vi  fikade ganska länge sen spelade vi spel...
Jag hoppas att Mirre inte känner sig bortglömd längre =D

Nu är vi alla hemma med våra bihang och myser ;)

Jag ska klunka något svalt och flytande och njuta av kvällen.



Ewe har bakat =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Pontus 

Mysigt med födelsedagsfirande :). För hon hade väl fyllt år? ;P Jag vill för övrigt också kunna göra så där fina cupcakes :).


2010-07-28 / 00:02:58
Blogg: http://www.callingyou.se


Mirjam 

jaa vad trevligt det var :) och tack för presenterna


2010-07-28 / 14:26:01
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: