26/7 - 10 - Xzakt en vecka kvar...

2010-07-26
12:15:42



Åh jobbångest


Åh har sovit massor av timmar i natt - och nu tänkte jag att jag skulle duscha, göra mig i ordning och städa lite...
innan jag sätter igång tv-spelet ;) För det är planen idag! Jag vet, låter inte alls roligt för er andra, men rena lyxen för mig :D

Jag har kollat igenom mina blogginlägg nu i Juli och man kan ju inte direkt säga att jag INTE gjort något under den här semstern O__o Nu väntas dock en resa till Malmö på torsdag så jag vill gärna vila lite och bara vara en stund innan jag åker.

Dock är hela tisdagen redan planerad: Badning med Evelyn på dagen, och sen trippeldejt på kvällen ;)
Jag och Jimmy hade det såå mysigt i går. Det är så mysigt att bara vara med han, även om jag haft en rolig och händelsefylld helg =)

Lite bilder från lördagen:

Jimmy och Daniel hittade en lekpark






Cykeln full med systemet-kaschar och jordgubbar



Jimmy och Daniel på förfesten hemma hos oss. De var lite smått chockade
efter att ha träffat på de väldigt vulgära och opryda Elin J och min syster Elin ;)






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: