25/7 -10 - Hungrig!

2010-07-25
16:39:18
Gaah latar-dagen idag

Äntligen - vårt festande är över och nu så kommer man att ta det lugnt framöver ^__^
Jag hade lovat mig själv att ta det lugnt med vinet igår och jag måste ändå säga att jag lyckades hålla det löftet ganska bra ;)

Elin J, syrran och Göran var hos oss och förfestade igår, och allra mysigaste hade vi då =)
Har ingen aning om när vi åkte in till området, men skit samma, det var ändå inte så kul ;P
Men vi käkade på Frasses och det var ju gott ^^

Vi åkte hem med pappa, men Daniel ville stanna i stan längre så han kom senare på cykel.

Idag har jag latar dagen och orkar knappt laga mat fast jag är hungrig som f-n!
Har suttit i pyamas och spelat tv-spel, och nu har jag äntliugen klätt på mig och börjat med mat.
Ska inte göra något vettigt idag alls hade jag tänkt och det beslutet är jag nöjd över faktiskt ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: