24/7 - 10 - overkill

2010-07-24
13:04:56
Det är en sak som är värre än att inte komma ihåg det man sa och gjorde kvällen man drack - och det är att komma ihåg det man sa och gjorde kvällen man drack.

Wow helgalen kväll i går...
Jag, Jimmy och Daniel åkte in till stan vid 15.00. vi gick på systemet och gick och åt.
vi var väl hos Björn vid 16.00 och vi började festa.

Jag hade riktigt kul, dock så var jag gaaanska onykter tyvärr =/ Men jag kunde stå på benen i af och jag mådde aldrig dåligt...menmen ;P

Vid 01.00 försökte vi hitta en taxi, men det gick inge bra... alla var upptagna. Men tillslut kom Emil som en räddande ängel och plockade upp oss och skjutsade hem oss ^__^ Lucky, det var rena slumpen att han hitta oss.

Idag har jag sovit ganska länge, mycket för att jag var bakis. Eller jag är fortfarande bakis O__O
Det värsta är att vi ska festa i kväll MED - frågan är ju om levern pallar trycket =P

Vi har just ätit en god lunch sen ska jag duscha och göra mig klar för att gå på Solbacken =)
Blir bra!!







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: