23/7 - 10 - God Morgon!

2010-07-23
11:55:24
Jag mår riktigt bra idag

Jimmy och Daniel
komme äntligen vid 18.00 igår och vi åt min goda middag ^^
Sen började vi dricka och spela tv-spel.
Ingela och Evelyn gjorde en visit med oss. Dock hann vi inte göra mycket innan vi skulle vara tvugna att ta taxi in till stan och Trästocksfestivalen. Evelyn som beställde råkade dock ta en för liten taxi - då vi var 5 personer och vi hade naturligtvis glömt bort förarn...Så Evelyn och Ingela som skulle se Bullet klockan 22.00 fick ta den taxin.

Vi tog en annan taxi, och vi gick direkt till campingen för att se om det var något spännande där.
Dock till vår stora besvikelse så var man tvungen att köpa ett så kallat camping-armband för 150 spänn för att överhuvudtaget kunna gå in O__O

Så det var bara för oss att traska oss vidare tillbaka till självaste Trästocksområdet.
Vi mötte upp Evelyn och Ingela och vi hamnade i en liten lekparks-stuga, och vi drack det sista av vårt dricka innan vi gick in till självaste festivalen.

Jimmy och Daniel gick till öltältet medan jag och Evelyn gick och såg på Crash Diet.
Inte riktigt min musiksmak - dock var det ögongodis helt klart mohawaaa.... ;)
Efter det tog vi taxi hem igen, fikade och sov....

Idag är jag inte bakis alls =D Vi har ätit en god frukost och peppar för den här dagen. Vi ska fara till Evelyn senast vid 15.00 hade vi tänkt, för det blir fest i kväll också ;)
Hehe är det Trästocks så är det!!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: