22/7 - Positiv stress

2010-07-22
18:12:30
Mamma och pappa är världens bästaste!!

När dom kom satte pappa genast igång med att installera in diskmaskinen.
Samtidigt så sa mamma att jag kanske borde städa nu när Daniel skulle komma och allt...
Så det var väl bara att sätta igång då, och mamma var på städarhumör så hon gjorde det mesta ;)

Jag sprang runt mamma och pappa som en uppjagad iller, och hjälpte ibland pappa med diskmaskinen(frågan är ju om jag var mer i vägen) Mamma hann jag knappt hjälpa innan hon var klar O__o

Men gu se fint och fräsht det blev, toan och köket fick jag fixa själv men det var ju inte så stökigt =)
Vi provade diskmaskinen och jisses vad bra det blev! Riktigt rent =D Så enkelt!

Sen följde jag med mamma och pappa och handlade lite grejer för i kväll och det blev mer än vad jag tänkt mig O__o Men i kväll tänkte jag att vi skulle lyxa oss lite extra med god sallad och grekiskt bröd till pajen.
Köpte även lite pålägg till frukost i morgon.

Nu har jag städat klart, lagat maten, dukat och gjort det riktigt fint - problemet är ju bara att de inte kommit ännu xD Men det tar ju sitt lilla tag att gå från stan men det känns lite som att jag stressat i onödan =)

Men det var ju positiv stress så det gör ju inget ^^








               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: