22/7 - 10 - Ruskigt bra humör

2010-07-22
12:16:20
Ett nytt spel har kommit idag(!)

Jag ringde pappa nyss och hörde om han skulle komma för att hjälpa oss med diskmaskinen.
Han sa att han höll på att samla ihop verktyg sen skulle han komma =)

Åh vad jag längtar tills det är fixat så jag kan börja lyxa mig med maskinen!!
Jag har dessutom sparat en massa disk hehehe ;P

I kväll är det Trästocks och det är en stor möjlighet att Jimmys bror, Daniel ska komma idag.
Det hoppas jag att han gör för att Jimmy längtar jättemycket efter honom, det var så länge sen de sågs sist.

Så jag har tänkt att göra en god paj sen när dom kommer, och då gör det ju inget att det blir mycket disk för vi har diskmaskin!!!

Min huvudvärk känns liiite bättre idag =) Vädret är ju kanske inte direkt fullkomligt men skit samma!!! Jag måste ändå vara hemma och städa...

Haha jag tjatar alltid om att jag måste städa varje dag. Men det är för att det blir väldigt fort smutisgt, katterna drar ut sand från kattlådan. Sen är det ju annat som MÅSTE göras varje dag som att stöka bort, bädda sängen, ta bort katthår från soffan(för det blir det alltid)

Så när jag menar städa så menar jag väldigt sällan storstädning utan den slags städning som förväntas av en varje dag =P Dock så fuskar jag ganska mycket på den fronen, speciellt nu när jag inte bara har ett spel att spela utan två(!)

Inte lätt att vara jag ;) Hehe, eller jo det är det, riktigt busenkelt att det nästan är läskigt!!

Nää jag är på bra humör idag och jag orkar verkligen inte tänka på att att det är mindre än 1½ vecka innan jag börjar jobba igen...jag har ju denna helg och Malmö att se fram emot så det så! ^__^





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

1½ vecka!! Var de inte 4 veckor nyss??? :S jösses!


2010-07-23 / 21:12:01
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: