21/7 -10 - Längar...

2010-07-21
14:55:58
Shit vad dagarna går fort när man har roligt

Var "duktig" och steg upp "tidigt" i morse - Klockan 10.00(!) Det ni ;)
Klockan är dock redan 14.40 och jag har inte åstadkommit ett jota idag O__o
Har suttit och läst manga hela dan haha xD
Hehe lat heter jag!

Nää alldeles strax ska jag börja göra mina dagliga sysslor som man faktiskt bara måste göra om man ändå bestämt sig för att bara vara hemma en dag som denna ;)

Men jag kan inte låta bli att längta efter Jimmy...och jag ska fara på bio ungefär samma tid som han kommer hem och det känns ju mindre skojj kanske...Menmen.

Det är ju ett val som jag gör. Att antingen gå på bio med kompisarna eller stanna hemma och vara med Jimmy.
Men jag har kommit på att ibland spelar det ingen roll vilket val jag gör, för jag får dåligt samvete hursomhelst.

Kompisen:

"Men Anna, Jimmy kan du ju vara med närsomhelst, ni bor ju med varandra, mig träffar du ju aldrig"

Jimmy;
"Självklart får du fara med dina kompisar, det är bara synd att vi träffas så lite, du vet ju att jag ska upp och jobba i morgon så vi hinner knappt umgås när du kommer hem"

Men Jimmy blir i af inte sur om man inte väljer han, han blir dock kanske lite besviken och nånstans hos mig vill jag väl kanske helst vara med han. Men jag väljer ändå kompisen för att jag vet att annars blir hon/han sur och besviken. Det är därför det aldrig blir bra, för att jag inte vågar säga vad JAG egenligen vill...

Igår satt vi bland annat och pratade om att vi sällan träffade våra pojkvänner. När jag jobbar kväll så ofta, och Jimmy jobbar dag, hinner man komma hem från jobbet och han säger godnatt...

Och en annan som haft långdistans och typ aldrig träffade sin kille tyckte att våra problem var som en droppe i havet.

Men varför ska man jämföra med andra egentligen? Då blir man ju tokig.
Om jag nu längtar efter Jimmy kan jag ju inte bara stänga av mina känslor för honom.

Han är min bästa vän, mitt allt, han som förstår mig och han som jag vill vara med varje dag, varje minut varje sekund. Vi har haft 4½ år tillsammans men det känns ändå inte tillräckligt!

Så varför skulle inte det kunna vara en bra anledning att skippa en bio-kväll med tjejerna när FOTBOLL verkar vara en vettig anledning?

Oj ^__^ Nu tog surisen över här ;)
Vi får se hur vi gör. Men nu ska jag fixa här hemma och vänta på att Jimmy ringer mig :3




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Man kan inte vara alla till lags Anna.. Gör det DU vill, det du känner är viktigast för dig :)


2010-07-21 / 15:34:57
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Ewe 

BRA att du skrev av dig det där :)

Jag tycker ändå att du jätteofta hittar på saker med folk, själv sitter jag bara hemma :P



Men jag förstår Verkligen vad du menar med att hur man än gör så ska man gå med dåligt samvete. Vilket är jävla dumt! Man måste ju få göra vad man vill och må bra över att man gör det :)


2010-07-23 / 21:08:14
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: