21/7 - 10 - kärlek

2010-07-21
21:08:55
Evelyn ringde mig vid 15.00-tiden - då insåg jag att jag fortfarande hade pyamas på mig...

Hon sa att hon skulle komma förbi en sväng på tio minuter - det blev att snabbstäda och klä på sig med andra ord.
När hon kom så peppade hon upp mig inför bion, Eclipse.
Den skulle inte vara så lång, så jag skulle hinna träffa Jimmy en stund i kväll ändå så varför inte? =)

Vi bjöd Evelyn på mat, dock så stökade jag aldrig bort efteråt för att jag inte hann...och det ligger fortfarande kvar på bordet nu när jag kom hem. Så jag har lite att se framemot med andra ord xD
Men jag och Jimpo ska ta tag i det här med disk-maskinen nu också tänkte vi så det blir ju bra :3

Angående bion så har Evelyn varit helt galen - hon har läst böckerna(Twilight-böckerna)
nu och hon är helt såld.
Hon förespråkar den kärlek som böckerna lyckas förmedla. Jag har bara sett filmerna och jag försker förstå vad hon menar när hon samtidigt säger att filmerna inte alls lyckas fånga den där så kallade kärleken som enligt henne knappt är möjlig i verkliga livet.

Det jag vet om filmerna är att Edward är tok-het och att jag hatar Bella för att hon är tapig och inte alls förtjänar den uppståndelse som blir kring henne...Men samtidigt vill jag inte ha någon Edward.
Jag vill ju ha den där kärleken som Evelyn pratar om.

Och den har jag ju faktiskt
. Den ser jag framför mig nu när jag sitter vid datorn. Den sitter vid sidan om mig, ganska orakad, helt inne i sitt tv-spel, och han påstår att vi faktiskt ska ta hand om köket alldelels strax...

Jag ler lite mot honom och säger att jag ska blogga lite också, samtidigt som mitt hjärta slår några volter.
Och anledningen är att den där fina, snälla och otroligt snygga killen som sitter framför spelet faktiskt bara är MIN.

Och så ska ska det förbli ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Vad mysigt :) En vacker dag ska jag också uppleva sån där sann kärlek :)


2010-07-21 / 22:44:37
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: