20/7 - 10 - Diskmaskinsägare

2010-07-20
22:22:49



Jaadu tvätten gick ju bara finfint, disken med, dock "glömde" jag att pumpa Jimpos cykel ;)


Papi ringde ju mig i morse, och det var angående en diskmaskin.
En diskmaskin som de hade i annons på Elgiganten.
Den hade kostat närmare 5000 spänn(!) men var ute för ynka 1800(!) LUCKY!!!

Efter att Jimpo slutat kom papi-chan och hämtade oss, och vi for och köpte diskmaskinen på studs!
Sista exemplaret kammade vi hem, och just nu är we annoying happy people!!

Spelet tyckte jag var helt ok =) Även anledningen till att jag inte hann pumpa Jimpos cykel höhö ;)
Men efter att vi kommit hem med diskmaskinen fick Jimpo äntligen spela och jag åkte i väg med Emelie och Evelyn till Båtmuseet, Stackgrönnan för att fika och gå på Loppis.

Det var riktigt mysigt ^__^

Dock har jag fortfarande ont i nacke/huvud/ansikte så jag kunde inte riktigt njuta =/ Menmen...

Diskmaskinen ;)



Evelyn i Stackgrönnan





Emelie fyndade =)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Erika 

Sv: Tack för att du röstade! Jag håller med! Ettan är extremful! Jag fattar inte hur de tänkte! Man tycker att kungligheter med alla sina resurser och pengar skulle kunna skaffa fram lite vackrare ringar... smaken är väl olika antar jag.. Ha det bra! :D


2010-07-21 / 11:52:55
Blogg: http://priggles.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: