19/7 - 10 - gnyyy

2010-07-19
23:48:36
Idag är det syrrans födelsedag =) Och igår var det Björns! Grattis till er båda!

Dålig dag idag =(
Känner mig inte alls nöjd med mig själv - och jag har ont i nacke, ansikte, gom och huvudet...om det är ihoplänkat vet jag inte. Men det känns inte alls bra.

Jag och Jimmy tog oss en rejäl sovmorgon i morse - till klockan 12.00(!) Sen cyklade vi till Solbacken och tjollrade på vilket var mysigt...men jag hade ont =(

När vi kom hem lagade jag mat - skulle göra någon slags kryddblandning med olja att ha i salladen och naturligtvis var händerna blöta, och matoljeflaskan slank ur mina händer(!)

ALL matolja som var kvar hamnade på vårt köksgolv - vilken olycka. Jag har skurat och torkat - men lika för bannat känns det som att man kan åka skridskor i köket =( Inte nöjd!

Det kändes lite bättre när Evelyn kom och vi satte igång att baka tårta. Vi gjorde en jordgubbstårta som vi överraskade Björn med nu på kvällen. Så vi har käkat tårta, druckit te och sett på Starship Troopers.

Nu är jag dock trött, har samma värk som förrut och är lika negativt inställd till mig själv.
Låt oss hoppas på en bättre dag i morgon!

Björns födelsedagstårta =)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Vart hittade ni så fina jordgubbar? Alla jag ser nu är typ rödbruna halvruttna :S Jag vill ha jordgubbar!!!!!!!!!!!! :)


2010-07-20 / 00:01:31
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: