16/7 -10 - Åsele(!)

2010-07-16
10:44:04
Jag var såå peppad - tills nu

Aunt Flow bestämde sig för att komma i morse, den j*vla häxan! Helt otippat och väldigt ovälkommet.
Jag ska ju till Åsele FFS(!) Jag ska ju sova i TÄLT(! ) Nää och värken har kommit också, blir väl att knapra piller medans man ska sitta i en bil under ca 3 timmar ...nää ursch vad neg man blev men det är ju bara för att man nyss tagit Ipren så värken har inte gått över riktigt ännu.

Det blir nog bra ändå...ska vara borta till på söndag och jag kommer att sakna Jimmy som ska jobba den stackarn.
Men jag ser det här som en sån där familjesemster. En sådan som vi hade när vi var små, och vi åkte alltid någonstans under sommaren. Det var ju länge sen sist, dels för att vi inte är små längre och ingen av oss bor ju hemma.
Men det här är är fint tillfälle för att umgås tycker jag.


Synd bara att det var tvunget att bo i tält dock. Jag kan se det framför mig: När man ska sova kommer det att svärma miljoner med mygg i självaste tältet, och när man tillslut lyckats somna vaknar man igen av att det är svinkallt!
Sen vaknar man igen 3 timmar senare klockan 07.00 på morgonen för att solen steker, och man är fastklistrad i självaste tältet. Det blir att springa ut med andra ord, och hitta vatten nånstans(duscha, bada??)

Höhö men det blir nog kul! Festa hela helgen och gå på marknad! Jag ÄLSKAR marknader! Jag har redan gått på 2 tsycken och samma marknader flera gånger om men jag kan inte få nog.
Och Åselemarknan är ju superstor så jag borde ju vara i himlen med andra ord...

Blir nog inget mer uppdaterat i helgen...men efter att min ipren börjat göra sin plikt så ska jag städa, duscha och packa innan bror kommer och hämtar upp mig =)Blir nog super!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: