15/7 - 10 -Off we go

2010-07-15
22:57:36
Var inte såå bakis idag


Vi har varit en sväng på solbacken idag jag och Jimpo.
Köpte en massa lyxig mat som vi åt på kvällen.

Coktail-mat bestående av oliver, melon, paprika, fetaost och inlagda vitlökar som vi trädde på tandpetare.
Till det hade vi en god sallad tillsammans med pumpatjärnor och potatissallad =) Lyx!!

Nu på kvällen kom även André, stina och kent på besök och det var trevligt =)

Jag har börjat packa för i morgon. bland annat så har jag svurit att aldrig använda min värdelösa digitalkamera igen, utan endast min mobilkamera. Visserligen inte lika bra bilder men man hinner ta kort innan batteriet dör i af...




Bilder från min mobil:



Randi =(



Jag



Karusell på Stadsfesten. Det syns inte men Jimmy och Tommy sitter i karusellen



Hedensbyn ;)



Snygg Jimmy ;)



Jimmy ligger på Grusvägen i Vännäs



Marcus och Madde på Vännäsdagarna



Spook och Astrid på Vännäsdagarna



Och vad är detta??



Vännäsdagarna



Einerud


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: