13/7 - 10 - Adjö

2010-07-13
22:36:02
Jahapp nu är det inte så länge kvar innan jag återgår till jobb...menmen - vad gör man?

Man anänder dagen med att luncha och shoppa med Therese(jag vet, shoppning IGEN(!)
Jag for sen och mötte Jimmy på jobbet innan vi svände förbi Björn en liten stund.
Sen for vi på Hemmakväll och köpte filmer(igen)
Efter det blev det glass på Ajnas

Efter vi kommit hem och ätit kom Kent och André förbi en stund och snackade och det var riktigt trevligt.
Och nu har jag och Jimpo sett film.
Jimmy ska väl sova snart och jag ska  - väl göra nånting.


Mamma ringde idag och meddelade att morfar blivit mycket sämre - så vi ska vara inställda på att det blir begravning i sommar....det verkar som att han inte skulle få bli äldre än 74 i alla fall.

Morfar är helt okontaktbar numera...
Och jag fick inte ens säga adjö...






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: