12/7 - 10 - Nuuså

2010-07-12
19:36:34
Haha har legat och stekt mig själv på playan idag så det ni ;)

That's right - ser antingen lite mer brun ut eller också är det en massa skit och sand som fastnat från stranden =(
Det är riktigt varmt idag och man ska verkligen inte klaga =D Har varit på stranden mellan 15.30 - 18.30 i dag and it was awesome =)
Var där med Tommy och Thess, sen träffade man lite annat trevligt folk som tok-skvättade vatten på mig O__o
Vattnet var inte varmt...

Men senare kom Ewe, och alla andra for, så vi hade(nästan) stranden helt för oss själva =)
Helt underbart mysigt ha de varit =)

Nu är jag hemma och väntar på att min goda mat ska kylas ner i kylen ;)
Sen vet jag inte vad vi ska göra - det är nästan liite för varmt för orka göra något mer nu =/



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: