11/7 - 10 - Vem är brunast??

2010-07-11
22:43:00
Ja inte är det jag i af - likblek som vanligt trots heldag i solen...eller ja liiite färg ha ja fått om man jämför med annat vitt ;)

Underbar helg =)
Har varit i Vännäs mellan fredag och idag. Har festat både fredag och lördag  - träffat gamla lirare från Vännäs-tiden,
och även nya härliga bekantskaper =)

Har umgåtts lite med Jimmys familj också med två dagar på marknan, och det var sol idag så det sa jag inte nej till.
Vi har slösat pengar också, men det är sommar, orka ha ångest?
Vi har mycket pengar kvar så det är lugnt ;)

I kväll så har jag varit tvärt med Madde och Marisol. Hon lämnar oss snart =( Känns så himla tråkigt.
Men hon gör ju det hon vill göra så det blir nog bäst för henne oich det är viktigaste =)

Inte så mycket bilder tagna då batterierna(eller kameran är sämst)
Men de får duga ;P





I väntan på tåget...




Min nya väska ^^








Sötaste Jonah på karusellen =)



Spookeli Wookeli hemma hos Einerud. Det är party!





Jag och Jimpo på "Laggen" Känns som utomlands =)



By the way har fått veta att min morfar kommer att klara sig =) Att dö 74 år är alldelels för ungt!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: