X-men: Next dimension

2010-01-25
17:41:18
HAHAHAHAHA!
Spelet kostade 69 spänn - jag kunde inte motstå.
Jag är ju en riktig sucker för X-men - var skulle det kunna gå fel? ;)

Plus att jag älskar ju fighting-spel också, det kan ju knappast bli bättre?

Ehm...joo, det kan det =P jag måste ju säga att jag tyvärr blev besviken
(jag måste ju skylla mig själv dock, som köpt ett spel värde 69 kr)

För det första så är spelet från 2002, och det kom ut alltså vid samma tidpunkt som .t.ex Tekken...4
Men grafiken är ungefär lika snygg som Tekken 3 O__o inte snyggt alls, alltså.

Jag är dock glad att några av mina favoriter var med:
Wolverine, Rouge, Storm, Nightcrawler, Mystique, Gambit
...
Dock saknade jag ju Avalanche och Shadowcat - mina två favoriter O__o

Men dock hade dom med en massa karaktärer jag aldrig ens hört talas om...GAAH! Hatar sånt.

Sen när det kommer till fighterna, så är ju bara några få av gubbarna som går att slåss med, utan att kontrollen ska kännas awkward - andra verkligen inte.

Nää spelet hade kunnat ha stora potential ändå...Snälla gör ett BÄTTRE fightingspel med X-men!!!
Det borde ju inte vara omöjligt i af...
Då blir Anna nöjd.

Betyg
2/5




               k o m m e n t e r a
               Intressen^^ | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: