Power

2010-01-06
14:00:23
En "ny" manga(för mig)

De som läser shojo har nog knappast missat att Power finns ute även i svenska butiker som Bokia t.e.x.
Mycket p.g.a det är en väldigt populär manga.
Jag har aldrig fattat det tidigare - då jag sett Power som väldigt fult ritat. Även jag har mina standard.

Men allting annat var ju väldigt min genre. "Gender benders" som den här typen kallas(där flickor klär ut sig till pojkar och tvärtom) har alltid varit en genre jag gillar. Om man plussar ihop det med romantik, shojo och sport(i detta fall basket) så borde det ju inte bli annat än succe.

Det är synd att den inte är så snyggt gjord(annars hade jag ju läst den tidigare)

Men nu har jag börjat, och jag kan inte sluta. Den är ju riktigt j*vla bra!! Alla intriger, it's awesome. Visserligen är det väl förutsägbart, men vad är inte det ;) Haha äntligen en ny manga att läsa, som jag väntat.

Mangan är faktiskt färdig, har bara inte läst klart. Jag kan egentligen inte ge den betyg än, eftersom att jag inte läst klart den...men skitsamma

8/10





               k o m m e n t e r a
               Intressen:) | Länka inlägget


Annicat 

Håller med om att serien inte är särskilt snyggt ritat, men den är ju bra ändå inte sant? Jag tyckte dock slutet var helt konstigt, men ska inte avslöja något eftersom du inte läst klart hela än:)... Eller har du kanske det förresten?


2010-09-12 / 21:21:02
Blogg: http://mangaandart.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: