New Moon

2010-01-04
21:24:23
Nu har jag äntligt sett den! Det tog sitt lilla tag.

För att vara ärlig så tog det lång tid för att jag faktiskt gruvat mig lite för att se den. Jag har sett Twilight, och jag tyckte väldigt bra om den. Tok-romantisk film så som vi alla vill ha den =)

Den slutade ju tokromantiskt också! Vad var det för fel på det?
"Och så levde dom lyckliga i alla sina dagar" THE END!
No more problems!

Jag vet. Människa + vampyr = problem.
Det har jag lärt mig efter man har läst typ 5000+ olika manga-shojos som handlar om exakt samma sak.
Men aja, drömma kan man ju göra och strunta i att se uppföljarna.
Men ja nu blev det ju faktiskt så att det blev så.

Jag måste säga att det som jag befarade, inte riktigt hände. Och det gjorde mig grymt nöjd.
Dock så var det annat jag störde mig på tyvärr.

T.e.x Bella. Hennes karaktär är faktiskt väldigt svår att gilla i denna film.
Fattar egentligen inte vad Edward ser hos henne.

Han verkar inte gilla lyckliga tjejer med trevliga uttryck i ansiktet direkt. Nope han borde byta ut henne mot trevliga och glada tjejer som t.e.x MOI! Nog för att jag redan har kille men you get the point.

Men bara för att jag var hel-nöjd med att det gick som det gick och att Edward är cp-snygg så blir det lika förbannat en trea! There you go!

Såå nu behöver vi inga fler uppföljare!
(jag vet att det kommer fler I'm not stupid) men man kan ju alltid drömma...

Betyg
3/5



               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: