Higher

2010-01-20
14:55:38
Jag följde aldrig Idol 2009, jag brydde mig inte alls.

Dock satt jag bakis hemma hos Björn en söndagmorgon och final-reprisen var på tv.
Vi var båda alldeles för bakis för att byta kanal...

Då började dom sjunga "Vinnarlåten" och jag satt och tittade på tv:n. Helt plötsligt började säga:
"Den här var ju typ bra..."

Sen satt och jag tjatade sönder Björns öron om hur j*vla bra låten var.
Tur att han var alldeles för bakis för att höra.

Och jag trodde att det var för att jag var bakis - för att jag tyckte att den var så bra.
Jag, som bara lyssnar på typ japansk musik kan väl inte tycka att en riktigt smörig idol-låt var bra?

Nej, jag tyckte inte att den var bra för att jag var bakis - jag tyckte den var bra för att jag tyckte att den...
var riktigt j*vla bra!
Jag har sagt det varje gång jag hört den nånstans.


Nu har jag den på min mp3, tillsammans med min j-pop/j-rock.

Grattis Erik! Bättre betyg kan man inte få!




               k o m m e n t e r a
               Musik | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: