Gjort om

2010-01-06
16:07:26
Jag har tjollrat på i lägenheten i dag.
Speciellt mycket i sovrummet. Bytt gardiner, sängklädeer, möblerat om lite.

Det är mer lila där nu - än grått som det var tidigare

Dock önskar jag att jag hade fler möbler och prydnadskuddar där.




I vardagsrummet skulle fler pläder och ljuslyktor inte alls sitta fel.



I badrummet vill jag ha andra färger på badrumsmatta/handdukar. Som rött, det skulle passa bra.

Det är gult i badrummet, och i min tidigare var allting blått.
Och blått och gult blir lite väl..ja...





...lite väl..sveriges flagga



               k o m m e n t e r a
               Inredning | Länka inlägget


Tottepower 

Nu har min kompis Julia inflyttningfest den 23 så ni får inte ha då bara så du vet ;P haha, vill ju komma på eran och se eran lägenhet snart! :D


2010-01-06 / 16:38:41
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: