A Goofy Movie

2010-01-15
22:24:14
Det här är lätt den bästa Disney-filmen som finns! Ja den och typ Lejonkungen och Skönheten och Odjuret och Lilla sjöjungrun och ja..ni fattar.

Nämen seriöst jag ÄLSKAR den här filmen. Jag måste ha sett den minst(!) 10 gånger!
Den är så sjukt bra. Rolig, bra handling, bra karaktärer, den har så himla mycket.
Det är ju LÅNGBEN FFS!
En ultimat tecknad film helt enkelt!

Den svenska dubbningen är faktiskt ruskigt bra och jag älskar musiken.
Snubben som sjunger både Stand out och Eye to Eye borde faktiskt sjunga liknande låtar!

Förlåt att jag tjatar om filmer ni säkert inte ens vill höra talas om  -
Men jag älskar filmen - there I said it!!!
Gaaah!


Betyg
4/5



               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: