8/1 - 10 - Friday Night live

2010-01-08
23:47:56
Vanlig dag i dag - what to do?

Vi tog ett litet farväl av Madde i dag - med lite småpresenter. Dock så kunde jag vänta med mina tårar till senare -
då vi bestämde att vi skulle hinna träffas i helgen - innan hon flyttar =)

Efter jobbet for vi direkt till solbacken med mamma och tjollrade runt där. Vi köpte viktiga grejer som plädar(!)
nudlar, ljus, wc-borse o.s.v. Dock blev det inga låg-energi-lampor.

I morgon blir det shopping av tavlor och lampor ;) Can't wait!
Egentligen hade jag velat att kvällen hade blivit lite mer spännande-  dock har jag laddat upp med lite "Amanda Bynes"-filmer =)

Har hunnit se "Sidney White" - en modern tolkning av Snövit. Den var väl..sådär. Jag störde jag mig som f'n på vissa karaktärer.
Jag kan ju lätt säga att hon valde fel kille!!! She has no taste!

Nää nästa film blir det nu med coca-cola och choklaa till det!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: