7/1 - 10 - Piggelin-maskin

2010-01-07
23:27:05
Kan inte påstå att det blivit varmare ute - jag förbereder mig på "Lilla istiden..."

Jag har sovit till 12.30 i dag, hehe. Så när jag kom till jobbet kl 14.00 sa jag "God morgon" till de flesta.
Annars har jag varit på bra humör idag. Det är riktigt skönt att jobba kväll ibland, så länge det inte är för ofta.

Nu när jag kom hem kände jag mig riktigt glad och nöjd. Mitt hem såg så fint ut - jag hade glömt bort att vi hade gjort i ordning det igår. Jag vill inte sova ännu - har både hunnit baka scones och tagit mig en tvär-dusch i mitt lyxiga badkar.

Livet är ju så underbart just nu - och även om jag inte uppfyller drömmar hit och dit där jag har ett super-jobb, bor i Sthlm och lever lyxliv i överflöd - så mår jag ju faktiskt riktigt, riktigt bra - och det är väl det som räknas? =)

Min karl här hemma verkar också vara nöjd med livet idag och det är ju verkligen ett plus i kanten ;)
Visserligen är väl han aldrig sur ändå så...

Nu ska jag käka mig mätt på scones och så ser vi väl om jag tvingar i säng mig själv trots att jag är så pigg och lycklig!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: