6/1 - 10

2010-01-06
20:04:01
Hehe, har varit i farten i dag känner jag - har ju varit ledig.

Var väldigt irriterad då Jimmy väckte mig och i princip tvingande mig att stiga upp och göra scones till "frukost"
När jag äntligen stigit upp och börja mäta upp mjöl insåg jag att vi inte hade något bakpulver.

Inga scones blev det, så därför struntade jag i frukost helt och hållet.

Började i stället röjja överallt, tog bort julgrejerna, tvingande Jimmy att städa, göra frukost och bära ner sakerna till förrådet i källaren...hehehe jag vet, jag ÄR Hitler.

Jag har tjollrat med att göra det FINT här hemma, och jag måste säga att jag lyckades rätt bra i af...
Har uppdaterat bloggen lite vääl mycket idag - men det måste ju göras ;) Hehe.
Jag har dock haft ont i huvet och snuvat samtidigt som jag städat så jag har inte varit på det bästa humöret.

Tog mig tillslut ett härligt bad, och låg där i nån timme, så nu är jag människa igen.
Har pratat med Mirre i telefonen också, dock var jag lite disträ då jag satt och"You-tubade" samtidigt, dumma mig.

Jag är sugen på film i kväll, och gärna nå gott fika!
Jimmy blev tvingad till att göra mat i dag - men tydligen dög inte det ;)

Jag har förresten sett på ännu ett underbart avsnitt av Kimi Ni todoke - och det har varit efterlängtat vill jag lova. Det kom aldrig ut nåpgot förra veckan - troligtvis p.g.a nyårs och hela den fadderullan.
Animen och mangan är så skrämmande lika och det följer varandra så väl. Love it!

Nää nu måste jag sluta nörda mig och göra något vettigt av mitt liv O__O

Hehe...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: