5/1 - 09 - Orken?

2010-01-05
19:12:13
Det är kallt som vanligt, jobbet segt som vanligt - trött som vanligt...

Jag som hade tänkt att städa igår men det blev tyvärr datorn hela kvällen i stället - jag sköt på det lixom. Till idag.
Och det var ju värre det. För att idag vill jag helst skjuta det - till i morgon. Jag är ju ledig - ehe?

Nämen vi får se hur det blir med den saken. Förhoppningsvis så har jag väl inte allt för mycket grejer att göra vid datorn i dag. Så när nöjet är slut - börjar städningen. Jag är faktiskt mer pigg och pepp i dag än vad jag var i går - trots att jag var riktigt trött och slut på jobbet.

Jag råkade nämligen hitta en "ny" manga igår som jag tyvärr började kika på. Eller egentligen har jag kikat på den tidigare, då mangan faktiskt är ganska känd och jag tänkt "Ja, den borde ju tilltala mig"
Sen blev jag besviken då jag såg att den inte var speciellt välgjord - utan ganska slavrigt ritad. Men jag kikade in igen i går och läste ett kapitel - sen blev det ett till - och ett till(!) Jag insåg sen varför den här mangan är riktigt poppis.

Den är sjuuukt underhållande! Jag skriver mer om den sen...

Det blir att facebooka lite, läsa blogg och sen läsa Power(som mangan heter)
Sen ser vi väl om städningen finns kvar i min planering ;)


Min älskling Jimpo har faktiskt städat idag - dock senare på dagen så började han kräkas =(
Så han har fått magsjuka, den stackaren, och egentligen borde jag vara en bra flickvän och ta hand om honom.
Jag har ju alltid skrytit om att han har ett immun-försvar som heter duga. Men han måste ju få vara sjuk nån gång han med?

Han har inte käkat ngt i dag - och därför blev de ingen vettig middag för mig heller.

Äggmackor! HELL YEAH!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


sara 

tack! :D



fin bakgrund du har. :)


2010-01-05 / 19:24:24
Blogg: http://smuls.blogg.se/


Mirjam 

men :( krya på jimmy

är du ledig imorgon?

jag kanske ringer! :) eller det gör jag nog.


2010-01-05 / 23:23:42
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: